ГЕРОЇКО – ПАТРІОТИЧНИЙ ПРОЕКТ «ХОРОБРІ СЕРЦЯ ЖИТОМИРЩИНИ.»

10

ГЕРОЇКО – ПАТРІОТИЧНИЙ  ПРОЕКТ «ХОРОБРІ СЕРЦЯ ЖИТОМИРЩИНИ.» 

Галузь застосування:

– навчально-виховний процес.

Суб’єкти інноваційної діяльності:

– учні;

– викладач;

– бібліотекар.

Автори проекту:

– Коротка – Савицька Ірина Іванівна, викладач історії, викладач  II категорії.

Опис інновації

 Мета впровадження нововведень:

– привернути увагу учнів ліцею до героїв нашого закладу, рідного краю та  героїв України, які виявили героїзм під час подій на сході України.

Зміст інновації:

– формування і розвиток навичок роботи з різними джерелами інформації;

– організація дослідницько-пошукової роботи;

– збір, систематизація і узагальнення матеріалів  про воїнів, загиблих у боротьбі за свободу та цілісність України, про героїчні вчинки випускників, загиблих під час АТО;

– розвиток творчого та критичного мислення;

– використання інформаційно-комп’ютерних технологій;

– виховувати патріота, що любить свою землю, громадянина, готового захищати свою Батьківщину.

Ресурсоємкість нововведень:

– інформація мережі Інтернет;

– комп’ютер;

– принтер;

– цифровий фотоапарат;

– інтерактивна дошка.

Термін дії проекту:

– 2014-2016 рр.

Технологія впровадження:

І етап – організаційний:

– створення творчої групи, розподіл обов’язків між учасниками проекту;

– обговорення серед учнів шляхів  знаходження відомостей про випускників, односельчан, батьків, які  загинули в зоні АТО.

ІІ етап – діагностичний:

– проведення анкетування серед учнів з даної проблеми;

– узагальнення і систематизація результатів анкетування.

ІІІ етап – творчий:

– робота учнів над темою проекту;

– проведення інформаційно-ілюстративної виставки «Дякуємо за життя»;

– проведення Тижня історії.

IV етап аналітичний:

– презентація проекту;

– публікація матеріалів проекту на Інтернет – сайті ліцею.

Результативність та ефективність впровадження інновації.

Даний навчально-виховний проект сприяє:

– поглибленню знань про героїв рідного краю та України;

– формуванню навичок науково-творчої роботи учнів;

– отриманню навичок науково-дослідної роботи та роботи із застосуванням ІКТ.

10

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *