06.02.2019 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Тема уроку

План уроку, завдання, вид роботи

Матеріали для підготовки

Завдання з Всесвітньої історії для учнів 1 курсу (23 група)

УРОК 25

Китай

Індія. 

ПЛАН

1. Національна революція та боротьба за владу між КПК і Гомінданом. Чан Кайші.

2. Індія. Розгортання антиколоніальної боротьби. Махатма Ганді.

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати в підручнику §17- §18 ст.95-96

2. Висловіть своє ставлення до громадянської війни між Гомінданом і КПК. Це була боротьба між демократією і тоталітаризмом або між націоналізмом і комунізмом? Можете запропонувати свій варіант.

3.Визначте характерні ознаки англійської політики в Індії. Заповніть порівняльну таблицю:

1919 р.

1935 р.

Реформа Монтегю-Челмсфорда

Закон Роулета

Закон про управління Індією

 

 

 

Всесвітня історія: (рівень стандарту): підруч. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти / Т. В. Ладиченко. – Київ : Генеза, 2018.

УРОК26

Держави Азії та Латинської Америки

Країни Передньої Азії 

ПЛАН

1. Розпад Османської імперії.

2. Модернізація Туреччини та Ірану. Кемаль Ататюрк.

3. Основні аспекти Близькосхідної проблеми.

ЗАВДАННЯ

1.Опрацювати в підручнику §19 Мусульманські держави ст.101-105

2. Використавши додаткові джерела, знайдіть відомості про час надання права голосу жінкам в європейських країнах. Порівняйте ці дати з Туреччиною

3.Опрацюйте запитання до теми на ст.105.

Всесвітня історія: (рівень стандарту): підруч. для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти / Т. В. Ладиченко. – Київ : Генеза, 2018.

Завдання з предмету Громадянська освіта для учнів 1 курсу (23 група)

Урок№33

Громада

ПЛАН

1. Поняття громади.

2. Роль громади в житті людини, суспільства, держави.

3. Реалізація та захист громадою своїх прав і законних інтересів.

4. Вплив громадян на вирішення проблем громади.

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати в підручникуТема 3. Громада ст.79-82

2. Опрацювати запитання та завдання до теми ст.82

3. Проаналізуйте висловлювання про громаду й громадську діяльність, наведені в епіграфах до теми. Поясніть, як ви їх розумієте

Інтегрований курс «Громадянська освіта» (рівень стандарту): підручник для 10 класу Гісем О., Мартинюк О.

Урок№34

Громадянська участь у житті суспільства

ПЛАН

1. Роль громадянина у демократизації суспільства.

2. Демократичний громадянин.

3. Культура громадянськості.

4. Активна громадянська позиція.

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати матеріал підручника –Тема 4. Громадянська участь у житті суспільства ст.83-85

2За допомогою пошукових систем знайдіть в Інтернеті інформацію і підготуйте повідомлення про діяльність волонтерів у світі або сучасній Україні.

 3.. Напишіть есе на тему «Добро починається з тебе».

Інтегрований курс «Громадянська освіта» (рівень стандарту): підручник для 10 класу 

Завдання з предмету Громадянська освіта для учнів 1 курсу (24 група)

Урок 25

Стереотипи та упередження.

Дискримінація. Конфлікти

ПЛАН

1. Поняття конфлікту та його види.

2. Стадії конфлікту.

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати в підручнику Тема 2. Ефективна комунікація. Конфлікти ст.52-54

2. Охарактеризуйте особливості й типи конфліктів.

3. Які види конфліктів визначають за характером їхнього перебігу?

Інтегрований курс «Громадянська освіта» (рівень стандарту): підручник для 10 класу 

Урок 26

Стереотипи та упередження.

Дискримінація. Конфлікти

ПЛАН

1. Способи подолання конфліктів.   

2. Переговори і медіація.

3. Консенсус і компроміс.

ЗАВДАННЯ

1 Опрацювати в підручнику тему 2 ст.54-.55

2. Вписати терміни та поняття до теми за підручником.

3. Спробуйте проаналізувати свою поведінку. Який зі способів урегулювання конфліктів ви обираєте найчастіше? Чому? До яких наслідків це може призвести?

Інтегрований курс «Громадянська освіта» (рівень стандарту): підручник для 10 класу 

Завдання з історії України для учнів 2 курсу (1група)

Урок№13

Варшавська угода та війна з радянською Росією

ПЛАН

1 Боротьба за Україну у 1920 р.

2 Поразка Збройних сил Півдня Росії. Червоний терор у Криму.

3 Повстанський рух 1920—1921 рр.

4 Другий Зимовий похід.

5 Поразка українського визвольного руху. Українська політична еміграція.

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати в підручнику § 20 ст.93-97

2. Опрацювати запитання та завдання до теми ст.97

3. Опрацювати документ до теми (ст.97-99) та матеріали додаткової літератури.

Ф. Г. Турченко. Новітня історія України. 10 клас

Урок№14

Практичне заняття

ПЛАН

1 Уроки державотворчих процесів.

ЗАВДАННЯ

1. Опрацювати в підручнику § 21 ст.99-101

2. Проаналізуйте джерела і визначте уроки державотворчих процесів часів Української революції:

1) згрупуйте позитивні уроки державотворчих процесів;

2) згрупуйте негативні уроки державотворчих процесів.

Чи завжди ви погоджуєтесь з коментарями істориків?

3. Використовуючи текст підручника, дослідіть державотворчі процеси української революції у 1918-1921 рр.

Ф. Г. Турченко. Новітня історія України. 10 клас

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *